|
Odesílatel: ČON
Předmět: dotaz
Datum: 2. června 2003, 19:59:09
Prosím, mám skromný dotaz, ta poznámka dole o požádání Václava Havla o kousek rude latky byl minen vazne jako ze se prida k protestu, nebo jako ze sve skutecne barvy nam kousek obetuje ?
Jako zakladatel a představitel České občaské nezávislosti a aktivního demokratického odporu k této nelegitmní vládě a parlamentu, jediné organizace, ktará se otevřeně postavila proti a vyzvala vládu a parlament k odstoupení nebo nápravě nezákonností, se musím poněkud pozeptat, neboť bych se nerad dočkal společné přítomnosti s osobou Václava Havla na jednom místě a tím diskreditoval nejen sebe, ale i celé svobodné občanské hnutí. Já se zednáři a stínovou nad-národně sociálně demokratickou protinárodní verbeží na stejná místa nechodím. Stejně tak nemám rád agenty německýh a francouzských aktivit.
Těší mne.. Jindřich Tichý Česká občanská nezávislost
|
Že nepřijde Václav Havel mohu zaručit, co se ostatních týče, nemám nad
tím kontrolu. Pozvánka platí jen pro ty slušné lidi. Jaroslav Hutka
Zdravím po ránu,
pokusím se Vám tam nějaké ty historické šermíře poslat, ale pojedou z akce
odtud po 2 denní akci, tak nevím, jestli to fyzicky unesou. Jinak díky za
e-mail.
Jindřich Tichý
Odesílatel: Staňkovi
Datum: 2. června 2003, 22:22:11
Zdravim Vas, pane Hutka
Pokusim se v nedeli prijit. Pokud jde o fejeton Baleni ..., nevim, zda se
cynicky smat a nebo s placem sbalit svejch pet svestek a zmizet. To je
opravdu k nevire co se jeste dnes muze dit na ceskych uradech. A pokud jde o
p. Havla, nemel by asi koncit jako hromosvod, ona ta vule skoncovat, a
vlastne i provest vlastni dekomunistikaci, tady nikdy nebyla a asi nikdy
ani nebude. Ostatne i v Nemecku, o ktere se mistni nacci, tak radi otiraji,
se jim to provadelo velmi tezce. Ale zazil jsem, ze se mladi Nemci po par
pivech kajicne omlouvali za svuj narod, a zejmena za veci spachane za 2. sv.
valky, a presne takovato sebereflexe mi zde trochu chybi, zejmena u
pachatelu, ale tito si asi popel na hlavu sami ze sve vule sypat nebudou. A
popravde receno bylo by to asi i podivne. Takze navidenou v nedeli
S pozdravenim David STANEK
Odesílatel: Ota Krátký
Datum: 2. června 2003, 16:38:18
Zdravim. Baleni retezu je hezka myslenka, vi o ni autor retezu p.Kolarsky? Treba
by mel napad otocit listky dolu nebo neco uplne jineho. Mne se retez
docela libi (asi proto, ze jsem s nim malinko pomahal).
Ota Kratky
P.S.:Prapory (myslim, ze jsou i s naradim) nam z doby majitele domu SBD
>ok> zbyly.
|
Vazeny pane Kratky,
autor retezu o tom nevi, neznal jsem ho, a
samozrejme on ma k tomu take co rici. Bylo by skvele, kdyby se
ucastnil a kdyby ty retezy vysvetlil a navrhnul nejake reseni, aby uz
nebyly tim ostnatym dratem. To by tomu celemu dalo uplne jinou a novou
dimenzi. Neni to tak, ze bych chtel autora obejit, mne nenapadlo, ze
ten retez autora ma, to se omlouvam. Velmi by mne historie vzniku a
provedeni retezu zajimala, to byste mi asi mohl i vy pomoci. Asi sam
chapete, ze mi nejde hlavne o ty fyzicke retezy, i ty jsou pouhym
zastupcem neceho podstatnejsiho. Nevim co je SBD, ale pokud ty prapory
zbyly, asi ted by byla ta prava chvile je pouzit. Ale hlavne se tesim
na odpoved a moznost vysvetleni toho celeho a eventuelni seznameni s
autorem retezu. Zdravim - Jaroslav Hutka
Zdravim, autorem retezu je sochar Zdenek Kolarsky. Znam se lepe s jeho synem
Petrem. Cca na pocatku 70. let jsme pomahali pred instalaci s cistenim
od zbytku ze slevarny...
Pokusim se ho najit a dat mu treba i kontakt na Vas.
SBD = stavebni bytove druzstvo - dosti takovych rezidui molochu
socialismu preziva dosud. Nase SBD melo asi 8 000 bytu a byly i vetsi.
Zatim s pozdravem O.Kratky
Odesílatel: dana.zykova
Datum: 2. června 2003, 12:48:52
O vadění pošty nemůže být řeč, naopak děkuji. Nevím sice, jak jsem se v
distribučním seznamu ocitla, ale jako posluchačka ještě takořka
samizdatových nahrávek na cívkáči v 70. letech, volička Balbínovy poetické
strany a příznivkyně každé srandy se cítím spíše poctěna. V neděli budu
mimo Prahu i vlast, ale baličům držím palce.
S pozdravem balení zdar Dana
Odesílatel: Alexander Čihař
Datum: 2. června 2003, 7:51:53
Přestože jsem patříl a dosud patřím mezi jednoznačné odpůrce komunizmu,
domnívám se, že přežívájící komunizmus není už aktuální problematika dneška.
Protože jsem Váš vrstevník, tak už happeningové protesty na Václavském
náměsí asi nechám mladším. Obávám se však, že ti budou na můj vkus asi
agresivnější. Vy alespoň, jak jsem pochopil, chetete pobavit děti. Přeji Vám
zdar, ale nepříjdu. Zároveň prosím o vyškrtnutí z Vaší databáze.
S pozdravem Alexander Čihař
Odesílatel: Roudenská zemědělská a.s.
Datum: 3. června 2003, 13:36:39
Pane Hutka,
velice mile měl překvapili Vaš E-maily s přílohami. Konečně jsem si přečetl
celou knihu Vašich fejetonů. Se zájmem si čtu i ty které mi posíláte.
všímáte si i úplně obyčejných věcí, které jsou spjati s každodenním životem
obyčejných lidí. ono je to slyšet i ve Vašich písničkách. Co teď zní z rádia
to je hrozné. Když hrajou Jamese Bonda od Gotta tak přepínám. ten Gott už
nemá co zpívat, to už je hrůza.
K té Vaši řetězové akci. Já to třeba vůbec nevěděl jak to s těmy řetězy
bylo. Plně s Vámi souhlasím. Škoda, že se nemohu zúčastnit, ale přeji vám
aby se to vydařilo. teď mi právě hraje Hromada smetí. Nikdy by mě nenapadlo,
že se dá o skládce napsat taková super písnička. Slyšel jsem Vaš pořad v
rozhlase, divím se že Vám tam dali prostor,to se nestává často.. Bylo to
pěkné. nedávno tam byl Hladík, ale toho jsem si stihnul nahrát na minidisk a
poslouchal jsem to snad 5x. je škoda, že letos nebudete na folkové noci na
Frýdštejně. Je už 18-ti letá.
přeji Vám mnoho tvůrčích nápadů a kdyby jste chtěl někdy navštívit Frýdštejn
a okolí jste velice vítán, opeču Vám křidýlka, to narážím na to, že bydlím
nedaleko zříceniny starého hradu a večer grilujeme s dcerou, kterou mám jen
na sobotu. Kolem jen lesy a ticho. Člověku to nedá a přemýšlí o životě, jak
pořád něco nestíhá a napadá me, jak se žilo, když se žilo na tom hradě.
Vzpoměl jsem si na to, že Vy byste napsal fejeton a dal i jiným lidem na
vědomí, že život nejsou jenom daně, markety a stále chybějící peníze na
všechno po čem se lidé plahočí. Ale průser je, že skutečně nejsou včely a my
ani nevíme, jestli tady budou za rok. tak postupně bude všechno mizet a bude
to v p...
Nedělá-li Vám to problém, rád budu přijímat Vaše zprávy a snad někdy až budete někde v okolí ás opět uslyším
naživo. Díky V. Bočok Frýdštejn
Odesílatel: PR-Musik
Datum: 3. června 2003, 23:03:01
Jardo, diky za program. Prave jsme dojeli domu. Bohuzel Ti s balenim retezu
nepomohu i kdybych chtel. Jiz jsem se mezi tou prokletou komunistickou
pakazi dusil a tak jme se s Danielou jeli nadechnout cerstveho vzduchu do
bavorska. Jinak co se tech tvych fejetonu tyka, tak se Ti priznam, ze jsem
za poslednich 15 let nic poradneho necetl protoze jsem byl zamestnan s
malomyslnosti ducha na ktereho jsem narazil po mem radostnem navratu do tzv.
rodne vlasti, ktera mi ale ukazuje zac je toho loket a tak si rikam, ze jsem
mel byt Vietnamcen nebo Cernochem, potom by me mozna brali. Jsem prokletej
emigrant a ta predstava toho, ze bych v brzke dobe mohl zit tam, cemu se
rika rodna vlast, tak jsem jiz davno vzdal. Nicmene se s tim nemohu nejak
srovnat. V kazdem pripade ty fejetony od tebe, jsem primo shltnul, az jsem z
toho byl sam v soku. To co ty pises je to co ja myslim, ale neumim to ani
napsat a ani zpivat. Chtel jsem to zahrat, ale ten ucinek byl opacny. Spis
lidi svoji hrou uklidnnuji a tak nikoho k revoluci neprivedu. Kdybych to
umel do sveta zarvat, tak by me asi dlouho nenechali, protoze reformatori
skoncili vetsinou na hranici jako kaciri. No nic v kazdem pripade jsem jiz
dlouho tak dobreho nic necetl a ja Ti dekuji, ze jsi mi to venoval.
Pozdravuj Radima. Ja prijedu asi za 14 dni. Tk zatim ahoj Pavel a Daniela.
Odesílatel: Ladislav Svoboda
Datum: 3. června 2003, 21:44:23
Osvobozeni svateho Vaclava - blahopreji skvely napad
Ladislav Svoboda, mistopredseda Narodniho sjednoceni
Odesílatel: Arnošt Burget
Datum: 3. června 2003, 20:15:41
Přijdu. Je to dobrá recese či nápad: Díky ab
Odesílatel: Martin Bojar
Datum: 3. června 2003, 14:04:47
Děkuji. Ať to dobře ladí - Vám i Unii.
Těch protivníků je neuvěřitelně mnoho a plno jich je nacionálně a do
modra... Zdravím B.
Odesílatel: Pavel Kosorin
Datum: 3. června 2003, 11:35:33
Blahopřeji k báječnému nápadu s balením řetězů kolem sv.Václava! A
srdečně zdravím. Pavel Kosorin
Odesílatel: karel formanek
Datum: 3. června 2003, 6:25:45
Splendid Just Go & End it!!!
Odesílatel: Hana Ševčíková
Datum: 3. června 2003, 4:39:24
Vazeny a mily pane Hutko,
dekuji za cervnový program vasich koncertu a vtipny fejeton
Baleni retezu. Preposlala jsem Vas mejl nekolika svym prazskym pratelum a znamym v okoli mistopisneho pobyvani.
Nikdy nezapomenu na Vas zahajovaci vecer v Olomouci pred mesicem, ktery byl UZASNY ! !
Do te doby jsem netusila, ze pisete poezii a opet jsem si ten kouzelny majovy vecer pripadala mladsi a nejak jsem zcela zapomnela na vsechny starosti a neduhy.
Zasnu jak vse stihate. Preji vydareni cele akce a tesim se na vas dalsi fejeton o akci same. Mejte se fajn!
Srdecne zdravi Hana Sevcikova
Odesílatel: lilka
Datum: 4. června 2003, 2:27:08
Dekuji za vsechny informace, bohuzel to ted mam trochu z ruky, pres
velkou louzi, ale od srpna budu zase v Praze a rada se leccehoz
zucastnim.Jeste jednou diky a zdravim z Vancouveru Lilka
Odesílatel: Vladimír Řepík
Předmět: EU
Datum: 4. června 2003, 15:06:33
Vážený pane Hutko,
děkuji za zaslání CD+ Samopal Revue. Došlo v pořádku (jen jsem si dvě
Revue při rozbalování omylem nastřihl). Písničky mne příjemně
přenesly do doby, kdy jsem je poslouchal z půjčených LP a kdy Vás
"omylem" pozval náš pan ředitel do tělocvičny SEŠ Resslova...
Také Vaše stránky si dávkuji po částech, dnes jsem četl nejnovější
fejetony Balení řetězů, Včely a Rytí záhonů. Při těch záhonech a
Vašich úvahách o ČR mne napadlo, že byste mohl napsat něco o svém
názoru na vstup do EU. Bylo by to jednak logické pokračování úvah ze
Záhonů, jednak to od Vás možná řada skeptiků očekává. Ale třeba
naopak po svých zkušenostech z Holandska a Francie budete zrovna pro.
Zkrátka by mě Váš názor zajímal, a jistě i spoustu dalších...
Zdravím a děkuji. Vladimír Řepík, Horoměřice
Odesílatel: Jan Obdržálek
Datum: 4. června 2003, 14:17:25
Milý Jaroslave,
díky za pozvání a za info, ale balit řetězy nepůjdu. Já si docela myslím, že pomníky, i
když si odmyslíme příležitostné zneužívání jejich monumentality, slouží tomu, aby se na
ně člověk podíval a (vz)pomněl (si). Vůbec se mi nelíbí, když slouží, ať už turistům
nebo našim, k tomu, aby si na něj vylezli, svačili na něm, klátili nohama apod. To se
dá dělat, a mnohem pohodlněji, na lavičce. Ta se tím taky po čase poničí, zamaže atd.,
a pak se opraví nebo vymění, což sice stojí nějakou tu korunu, ale od toho ta lavička
je, že. Oprava pomníku a jeho okolí vyjde jistě o dost dráž.
Taky si nemyslím, že tenhle můj názor souvisí s totalitou. To mnohem spíš čiší
totalita z řady jiných našich postojů. Četl jsem ondyno ve Večerní Praze srdceryvný
článek pana Jindřicha Dubína z Konfederace politických vězňů (!)
o pomníku bitvy u Lipan. Cituju s komentáři:
"Ještě nikdy nebyly tehdy mraky nad českou zemí tak temné."
Nemám meteorologické zprávy z té doby, a tak toto tvrzení je pro mne, teoretického
fyzika, prostě emotivní, účelová lež.
"Stál tam Čech proti Čechu, bratr proti bratru."
Ví autor výroku, zda a kolik bylo opravdu sourozenců na obou stranách? Nebo je to
zase emotivní nadsázka? Mně spíš vadí, že bojoval člověk proti člověku. Nemyslím si, že
zabíjení Čecha (Čechem) je horší než zabíjení Němce, Itala, Slováka, Maďara ...
"Kdo zastavíš se zde, pomni, kam vede nesvornost národa."
Co znamená v demokratické době "svornost národa"? To jako když dvacet holých lebek
křičí "Čechy Čechům", tak mám v rámci svornosti národa aspoň držet hubu, ne-li rovnou
křičet s nimi? (Tady ti političtí vězni vyznívají opravdu pikantně.)
"Jednou za rok se u památníku sejdou Češi, ti, kteří i po staletích nemohou
zapomenout. Všichni ostatní jsou na novodobém českém tržišti, kde se rozkradl a
bezprávně rozprodává majetek českého národa."
Seriózní historické rozbory bitvy u Lipan spíše mluví o zemi vyčerpané
dlouhotrvající občanskou válkou, s hospodářstvím poničeným tak, že pro vlastní obživu
musí dělat armády (nebo v té době už jen tlupy?) přepady a loupeže u sousedů
(ideologicky námi zvané "spanilé jízdy", sousedy většinou jinak). No, a ten obrázek
novodobého českého tržiště (věřím, že neskrývá nacionalistický osten proti Vietnamcům),
se taky snadněji obrazně deklamuje, než by se seriózně - dejme tomu jako to dělá třeba
RESPEKT - sháněla a uváděla fakta, neřku-li navrhovala a prováděla jiná řešení
privatizace státu poničeného totalitním znárodněním.
Srdečně zdraví Jenda Obdržálek
Odesílatel: Martin Vadas
Datum: 4. června 2003, 20:34:24
Vážený pane Hutko,
blahopřeji Vám i panu Hrdinovi k legalizaci Vaší Sv.Václavu milé akce
Balení řetězu.
Možná by bylo dobré uvažovat i o konkrétnějším obsahu, než je ten
symbolicky "hadrový".
Vladimír Hučín, nejdříve dobře hodnocený tajný služebník a nakonec
politický vězeň Havlova režimu, říká, že v listopadu 89 šlo o manipulaci s lidmi
ve smyslu "nestarejte se o archivy StB a KSČ, jděte na náměstí a volejte
"Nejsme jako oni", zvedejte "viktorky" nad hlavu, zvoňte klíči a
zpívejte písně, oslavujte svobodu. . ., která vám spadla do klína a zatím
pracovití StBáci s komunisty připravili akci "Klín" a další. Dnes se zdá, že se
jim konečně povedla.
Pan president Klaus s Grebeníčkem na balkonu v Lánech mi vlastně vadí
víc než mosazný řetěz s boševickými výtvarnými motivy u Sv.Václava, který je
nízký, dá se přeskočit i podlézt - když se zrovna MP nedívá.
Když jsme se tam sešli před čtrnácti dny s panem Maraczim, paní
Nikolajenkovou, Milanem Paumerem, Janem Šináglem a dalšími, abychom
požadovali zastavení trestního stíhání ing.arch.Lumíra Šimečky, již
měsíc a půl vazebně stíhaného v Brně (včera se zdravotně zhroutil jeho advokát
JUDr.Živela) bylo nás tam pár, kolemjdoucí se naučili nevšímat si cizího
neštěstí a antikomunismus (na rozdíl od antifašismu) je dnes v Čechách
vnímán mnoha spoluobčany jako sprosté slovo. Proč je tomu tak?
Rád Vás přijdu v neděli podpořit, rád si Vás přijdu i poslechnout, chtěl
bych Vás i zaznamenat na video do dokumentu o menšinových aktivitách v
Čechách, na Moravě a Slezsku, budete-li souhlasit.
Uvítal bych, abychom např. hledali širší podporu pro provolání "Slušní
lidé", které mi poslal Petr Placák - přikládám.
Vše dobré Martin Vadas
|
Vážený pane Vadas, mně ten balkon v Lánech také vadí více, problém je,
že ti co na něj vystupují, jsou tam "legálně". Ale balení řetězů jsem dal
na stý den od Klausova "zvolení", je to také jakési symbolické
znamení, že toho dne končí jeho hájení. K tomu Placákovi jsem se už
minulý týden připojil, asi to tam ještě nestačili zaznamenat, dostali
to, protože mi odpověděl. Jinak proti vašemu videozáznamu nic nemám.
Zdravím - Jaroslav Hutka
Vážený pane Hutko,
díky za zprávu, ten balkon v Lánech je vlastně pouhým symbolem jako ten
"Váš" řetěz.
Ti, co lezou spolu na balkon, tam lezou společně, protože si vzájemně
pomohli "legálně" - ke zvolení presidenta a ten z vděčnosti přispívá k
legitimitě neslušných lidí.
Komouši udělali v únoru 48 převrat rovněž legálně, umějí v tom chodit.
"Včera" zavřeli Šimečku a "předevčírem" Hučína, po roce ho stíhají "jen" na
svobodě, dodnes ho nedokázali odsoudit, ale přiznali mu směšnou sociální
podporu ve výši 32,-Kč měsíčně, chucpe!
Už aby se Balbínům zvedly preference, aby v tomhle státě udělali pořádek.
Zdraví Martin Vadas
Odesílatel: Eva Švančarová - Šinkovská
Datum: 1. června 2003, 7:47:11
Dobrý den,
moc mě pobavil Váš fejeton i popis akce Balení řetězů. Kdyby tak takových akcí bylo víc a nejen v Praze, ale i v regionech. Bylo by potřeba ty bolševiky nějak dostat z těch významných funkcí.
Všechno jsem dala na Regionalist. Dobré věci je potřeba podporovat.
Přeji Vám za celou rodinu krásný letní a teploučký večer či ráno a někdy se zase těšíme na Váš koncert někde na Vysočině.
Eva Šinkovská, Regionalist Jihlava
Odesílatel: Martin Bojar
Datum: 4. června 2003, 15:50:20
Děkuji. Ať to dobře ladí - Vám i Unii.
Těch protivníků je neuvěřitelně mnoho a plno jich je nacionálně a do modra...
Zdravím B.
|
Díky za přání, určitě to ladit bude. Zdravím - Jaroslav Hutka
Milý pane H., Váš fejeton uvedl mou maminku, která mi dělá 2x týd. recepční v praxi do
zurčivého smíchu.
Ať to píše! B.
Odesílatel: Depresion-Daemon-Dan
Datum: 2. června 2003, 10:46:41
Dobry den, vase akce mi pripada velmi zajimava, ale jelikoz ziju v Rakousku
a to az u Bodamskeho jezera, je pro mne nemozne se zucastnit.......jezdim do
CR ca kazde 2 mesice a kdyz vidim v tisku a tv co se tam porad jeste deje,
tak je mi z toho zle....zlodeju raj a obycejny clovek je trestany za
sebemensi kravinu....
snad Vam ta akce vyjde a aspon neco malo pohnete tim spravnym smerem.......
kdyz se podivat, co chteji rakousti politici udelat s duchody, tak ale
vidite, ze ani tady neni vsechno v poradku....snad jen to, ze si clovek muze
vydelat na solidni zivot.....
s pozdravem Daniel
jmeno Jaroslav Hutka mi neco rika...nejste basnik nebo zpevak???
|
Zdravim Vas do krasne krajiny. Jsem ten zpevak. Ta akce toho asi mnoho
nezmeni, vlastne nic, ale clovek se pokousi alespon nejak trhnout tou
oponou
lhostejnosti, to je tady to nejhorsi. Mejte se hezky - Jaroslav Hutka
Datum: 5. června 2003, 11:17:30
Hezky den,
moje holka mi ted zpiva nejakou Vasi pisnicku....: Krasna je zem, krasnejsi
je more....mrzi me, ze od Vas nic neznam....Vy jste myslim byl taky hodne
dlouho nekde v emigraci, ze?? Tak nejak matne se mi Vase jmenu vybavuje v
mysli a je dost mozne, ze jsme na iternate neco od Vas poslouchavali, ale
hodne lidi bylo na Karla Kryla.....urcite by bylo fajn se s Vama nekdy setka
a popovidat si, ale asi toho casu nazbyt mit nebudete, ze?
Mejte se fajn a verte, ze ani unie nicemu nepomuze......lidi si musi
uvedomit, ze penize nejsou vsechno a prestat krast....jenomze...tohle je
zase tema na nekolik hodin, ze?
S pozdravem Daniel
Odesílatel: Claudie Nikolajenková
Datum: 2. června 2003, 9:54:28
Dobry den, ahoj Jardo! Ucinila jsem absolutne stejnou zkusenost jakou popisujes, s ohlasovanim naseho shromazdeni na podporu kamarada Lumira Simecka.Dotaz na P1, pak magistrat, pan Kudela z Odboru spravnich agend telefonicky, vstricny, nahlaseno ve ctvrtek 22.5. na pondeli 26.5., jeste tyz den dano radne rovnou do podatelny na Marianskem namesti. Neco blekotal ze je to sice pozde, ale nevadi. 5 kalendarnich dnu predem. Nerekl ze nedavno zmenili zakon shromazdovaci a plati 5 dnu pracovnich. Dalsi den mi napsal sam Velky sef odboru, po obdrzeni naseho formulare na stul. Kontroluje podrizene bedlive. Shromazdime se pouze dva,stalo tam.Napsala jsem mu, ze priste to udelam spravne a ze doufam, shormazdeni bude vetsi:-). Formular byl s mym podpisem, jmenem Claudie, nikoli Klaudie jak me pocestili v roce 1965 pri svatbe, pri vydani nove obcanky.Ve stare bylo "C". Tenkrat mi rovnou na matrice na P 1 sdelili, ze podle zakona nesmim mit cizi krestni jmeno, ale pokud bych ho chtela zpet, musim zaplatit prislusny poplatek a udelaji zmenu a opet vystavi novy doklad /jako puvodni/. Odmitla jsem dat jim byt i jednu korunu a cely zivot jsem nucena se na oficialni dukumenty podepisovat Klaudie, jinde pak tak jak jsem krtena a jak chtela moje babicka zijici v Italii.
Tedy i cislo sveho OP jsem jim na formular napsala, nastesti po dvou a pul letech pote, co mi byla opet ukradena jsem zvladla vystaveni nove, jinak bych nemohla odejit do duchodu. To jsem musela, nebot me formou dvoulete sikany na radnici P 5 vypudili.Ackoli vladni politika odchody do duchodu naopak prodluzuje.Odchod zauceneho cloveka v plne sile je podle mne pro kazdy podnik, i statni, ztratou. Nevadi. Bojuji, dokud to ma smysl.Nemarnim sily. Kolega Pepino Maraczi cislo OP neuvedl, nebot nevlastni od rozpadu federace ani tento doklad, ani obcanstvi.Vetsinou tudiz ani praci.Jen narazovou.Anarchisticky a obcansky je presvedcen, ze kdyz mu je vzali bez jeho souhlasu, meli by mu ho sami vratit. V tom se shoduje s Jirkou Vankem, jenze ten ma aspon australske. Byl nahradnik v poradani shromazdeni.
Dale: Z emailu Velkeho vedouciho vyplynulo, ze zaplatim pokutu za prestupek, pokud se nedomluvim s Narodni stranou/Pavel Sedlacek/ a nevezmou nas pod kridlo. Uz mi nerekl, ze si Narodni strana zamluvila plochu u sochy sv. Vaclava na cely mesic. Myslela jsem ze totozne s nami, na ono pondeli. Marne jsme je tam tedy ocekavali, nenapsal mi to ani Pavel Sedlacek, ackoli mohl. Ten mel hlavne strach, abychom nepropagovali EU. Taky divous. Muj transparent nebyl v rozporu s tim co proklamuji. Prizpusobila jsem text jejich programu tak, aby vyhovel i memu zameru. Stalo na nem: "Do EU s bolsevickou justici? Ne!" Odpovedela jsem Velkemu vedoucimu ze to beru na vedomi a ze mame svoleni radne nahlaseneho organizatora, Narodni strany. Domnivala jsem se, ze jsme za vodou. Nikoli.Mestska policie si nas (velmi slusne) na miste prolustrovala - museli me mit proklepnutou jiz predem, z magistratu, nebot na jejich listecku stalo me jmeno s "K". Klaudie. Odkud by to vedeli? Na me zadosti bylo "C". Dobre, delaji svou praci - pozor na extremisticke zivly, vzdyt i BIS se jimi zabyva. A kpt. Hucin za to sedel, ze? A existuje vazba Simecek-Hucin. Tak jsem tomu rozumela. Ja babicka Claudie-Klaudie anarchistka-extremistka.Straznik mestske policie me upozornil, nedbaje na papir s razitkem podatelny/byl Velkym sefem instruovan, aby postupoval tvrde-patrne/a nedbaje na me sdeleni, ze jsme pouze pod kridlem Narodni strany, ktera se nedostavila,ze me bude muset nahlasit na MHMP. Jako prestupek. Je pravda, ze jsem se divala na nahlasene akce na web MC P 1, ovsem na web magistratniho uradu jiz ne, platim totiz z domova tel.
pripojeni na internet a nemohu si dovolit zbytecne courani po internetu.
Pointa na konec. Deset let jsem resila na radnici P 5 v Oddeleni ochrany prostredi prestupky, mj. nahlasene a postoupene mestskou policii. Mam zkousky ze zakonu, tzv. ZOS. Uz se tesim. Odmitnu zaplatit blokovku, na coz ma kazdy pravo a musi byt o tomto poucen.Budu zadat sepsani protokolu z ustniho jednani, ev. prestupkove rizeni vc. rozhodnuti a prava na odvolani. Odvolam se a pokud mi nevyhovi, klidne se budu 10 let soudit s magistratem. Mam cas:-).
Resila jsem osobne napr. prestupek vojacka, co den pred odchodem do civilu v 01.hod. v noci cural zvenku na zed VU 602, Cinska ulice v P 6.Asi byl nekde na pivu. Vsichni velitele zadali ve spisu pisemne vyrozumeni o reseni, ac mi to jako spravnimu uredniku zakon neukladal. Musel jim tek hoch lezet hodne v zaludku. Odesel ode mne bez pokuty. Mozna mi dal dobrovolne stovku proti pokutovemu bloku.Vzdyt se prece vycural.Ze nemel kde, nezajima. Prakticky mi ji vnutil ohledu na mne, aby mne nevyhodili, abych mela ukonceny pripad. Popovidali jsme si. Jiz byl v civilu. Mela jsem to totiz nahnute-dvouleta sikana jako prase. Mohu poskytnout bohatou dokumentaci - kopie lezi doposud u advokata i se zalohou. I John Bok se nastval a chtel pomahat. Dokazala jsem se kvalifikovane obranit sama. To tam nikdy nezazili. Kolegove bohuzel nebojovali. Jejich smula. Museli potupne odejit. Ne postupne, potupne.Rozmetali nasi vynikajici partu.Vykonnou. Jsem asi jedina, co se ubranila a vyhrala nad nimi. Vloni jsem obdrzela slovy sest ruznych platovych vymeru.Porad mi odebirali osobni ohodnoceni na nulu (dvakrat museli vratit, porusili zakon, skutecny o moralnim nemluve).Kdyz mi umirala vloni v srpnu mimo Prahu mama /zrovna o povodnich-silnice a trate do Plzne byly neprujezdne/,ktere jsem venovala celou dovolenou a jiz nemaje zadnou ,zadala jsem narychlo pisemne ,/psala jsem to v noci,do podatelny dala brzy rano pred odjezdem vlaku/ o neplacene volno na dobu "nezbytne nutnou". Bylo jiste ze mama umre, jak dlouho bude bojovat nemohli jsme vedet.Nechteli mi dat zadnou, ani den, coz mi sdelila vedouci do mobilu, kdyz jsem jiz sedela ve vlaku. Pak mi dali pisemne 10 dni, vic ani den. Proc, to nevim. V jinych pripadech davaji kolik chces. Chudak nase hodna mama stihla umrit za osm dni. Rekla jsem jim pak pred svedky, ze toto jednani se ve slusne spolecnosti nazyva hyenismem. Proste chteli abych vypadla. Pouzit k vydirani smrti matky. Kde to zijeme? V mem pripade se svymi hnusnymi praktikami tvrde necekane narazili. Za vykonanou a dolozeno
rili poruseni pracovni kazne s vyhruzkou vypovedi. "Ty,ty,ty, jeste jeden papir a nasleduje vypoved dle § 43 (tusim) odst.f)", tzn. bez vypovedni lhuty a bez odstupneho. Proste - druhy den nechodte (abyste si nestacil odnest dokumentaci a udaje z PC kvuli ev. obrane u soudu). Sikanu clovek snese, pokud ma svou pravdu a podporu kolegu, aspon tichou, ale nasledne ignorovani, izolovani a odpirani pracovnich informaci, tim znemozneni jakekoli prace ve prospech verejnosti - to uz nevydrzi nikdo. Presto trvalo dost dlouho nez me hrubym natalkem a vydiranim donutili k rozhodnuti dobrovolne odejit a venovat se uzitecnejsim vecem.
Omlouvam se za mnoho slov. Uz se to nestane. Trochu se od videni zname. Z Neklanovy ulice, kdysi, restaurace U Karla IV. A z Tvych koncertu. Diky za podporu nasi akce a hladovky /viz Daniel Brozak/.
Srdecne Claudie Nikolajenková /s "C" :-)/
Odesílatel: Zdenek Rericha
Datum: 3. června 2003, 7:56:38
Pane Hutka.
Rád bych se účastnil balení řetězu ale v neděli přijíždím až mezi 19 a 21
hodinou. Škoda!
Zdraví Zdeněk Řeřicha
Odesílatel: MUDr. Kojecký
Datum: 5. června 2003, 16:34:18
Vazeny pane Hutko,
dekuji za fejetony co mi stale posilate. Zpocatku ( ve vzrusene
predvolebni atmosfere) jsem je prijimal s krajnim znechucenim a lenost
mohla za to, ze jsem nepozadal o skrknuti ze seznamu.
On muj vztah k Vasi tvorbe a osobe byl vubec ambivalentni. K tvorbe asi
proto, ze jsem ji znal jen z nekolika, do nekonecna omilanych choralu a
osobe, proto, ze se muj obrazek tvoril jen podle sdelovacich
prostredku. Definitivne jste si me ziskal fejetonem o louceni V. Havla.
Nerozhodly politicke nazory, presto ze s casti, vetsi casti,
souhlasim,ale Vase "psani". Netusil jsem, ze klavesnici vladnete tak
kouzelne. Pohlazeni na dusi. Od te doby netrpelive vyhlizim, kdy se v
poste objevi znama hlavicka. Dovolil jsem si Vasi adresu predat nekolika
znamym. Dekuji a prosim - ze seznamu neskrkat! Vladimir Kojecky
|
Vazeny pane Kojecky,
to jste me svym dopisem dojal a zaroven naplnil
nadeji, ale tezko rict presne v co. MUj navrat v roce 1989 byla
pohadkova zalezitost, ktera se v dejinach malokdy stava, ale tim, jak
to bylo uchopeno temi "sdelovacimi prostredky", jsem byl najednou
pasovan na jakehos druha pitomce, ktery uz zacal byt nejen nesnesitelny,
ale zaroven kycovy. Z pekne a pravdive pisnicky se stal ten blby
choral. Basnik Vladimir Holan za protektoratu napsal, ze Cesi z jakekoliv
sirotci pisne udelaji dechovku a nebo kupu hoven. Zhruba tohle mne
postihlo a jsem vuci tomu zcela bezmocny. Snazim se z toho pracne a
poctive zase vyhrabat, ale neni to vubec snadne, a tak me strasne
tesi, ze jste si toho vsimnul, zaregistroval, pochopil. Je pravda, ze
v dobe, kdy jste dostal mou prvni "nevyzadanou postu", jsem se
rozhodl, ze zacnu internet pouzivat jako davny samizdat, a ze se
vykaslu na ty vsechny "sdelovaci prostredky". Jeste mi neni uplne
jasne, jak to uchopit, ale zacina to fungovat. Hlavne mi to zase
vratilo chut k psani, ze je totiz sance se z te dechovky a kupy hoven
nekudy vyhrabat. Ze ta cesta vede skrze globalizujici
internety a kompjutry stoji jeste za hlubsi uvazeni a pojmenovani.
Velmi Vas zdravim - Jaroslav Hutka
Odesílatel: Martin Horsky
Předmět: Vesely baleni!
Datum: 6. června 2003, 21:34:43
Nazdar Jardo,
na baleni retezu se dostavit nemuzu, tak aspon gratuluju k akci co snad
pripomene lidem to co si pripominat nechteji. Symbolicka gesta jsou vzdycky
vic nez sezeni doma s lahvovym ci 'blba nalada'.
Mnoho zdaru, Martin
Odesílatel: Frantisek Behounek
Datum: 6. června 2003, 19:29:47
Vážený pane Hutko,
srdečně děkuji za pozvání k balení řetězu, ale bohužel jsme v neděli
8. června celý den angažováni na Křivoklátě při slavnosti "Peřiny".
Přeji, ať se celá akce vydaří.
Srdečně zdraví František Běhounek
Odesílatel: A.C. Giff
Předmět: Kůň v řetězech
Datum: 6. června 2003, 10:49:59
Pane Jaroslave!
Když jsem od vás dostal jeden z prvních e-mailů, poslal jste také
fejeton, kde jste se zmiňoval o obalování řetězu rudou látkou. Do
mobilu jsem si zapsal datum 8.8.2003 a zadal jsem si připomenutí na
dnešek ráno. No a před chvílí mě ten malý provokatér upozornil, že
jsem se chtěl v neděli dostavit do Prahy.
Máme trochu problém, protože Praha je od Opavy skoro 4 hodiny jízdy
autem a my máme malou dcerku, kterou bych s sebou nerad tahal. Přijal
jsem v naší firmě nové místo, abych mohl být více doma, protože jsme
si s manželkou vzali domů 90-ti letou pratetu, kterou jsme nechtěli
dát do domova pro přestárlé.
Ale. Už jsem po všech možných známých (dokonce mi přispěl i soused
aktivní komunista) sehnal dostatek rudých vlajek (některé jsou jako
nové), a tak se s manželkou všemožně snažíme sehnat hlídání pro malou
a pro tetu. Snad se to povede, a v neděli se uvidíme u koně. Ten
nápad se zalíbil i mému otci. On žije za hranicemi v Rakousku, a
nemůže se dostavit, ale zaslal pár metrů výrazně rudé vlajky.
Mám na vás také jeden další dotaz. Už jsem to vyřešil s tou mou
knížkou, a myslím, že to mnoho lidí překvapí. Dostal jsem totiž úplně
geniální nápad, a ani to vše nebude moc stát. Jen bych rád v úvodu
zmínil lidi, kteří mi pomáhali, kterí mě navedli radou, a rád bych
tam vyslovil také vaše jméno. Až ten úvod nacvakám do klávesnice, tak
bych vám jej zaslal k posouzení. Ale předem mohu říct, že jsem
jmenoval ty, kteří byli nápomocni a v jakém smyslu.
Přeji další pohodové dny. Petr Burian
Odesílatel: "Jan Loučím"
Datum: 5. června 2003, 9:14:41
Děkuji za obdržený e-mail, akce v neděli je podle našeho gusta, velice rádi
se "barvení" zúčastníme,
pochopitelně s kamerou, náš úmysl natočit spolu biograf má stále větší a
větší opodstatnění, těšíme se
na setkání a prosíme o nějakou větší nebo menší společnou chvilku /třeba v
následujících dnech - Domažlice
apod./ na event. spřádání plánů kolem společného biografu /jak nastíněno v
Plzni v únoru t.r. v kavárně Jablon/ Z Plzně zdraví Honza Loučím
Odesílatel: "Jiří Koubek"
Datum: 2. června 2003, 8:37:44
Poznámka k Vašemu FF (fajnový fejeton): takže je to pravda, Kafka nezemřel!
"Oni" mu to nedovolili.
Mějte se dobře, zdravím JK
Odesílatel: alexa von Alemann
Předmět: havaj
Datum: 2. června 2003, 7:58:31
Nazdar Jaroslave,
Tak bych tam rada taky zabalila kus retezu. V patek vecer jsme zahajili
poeticke vecery s hudbou (jam sessions) v nasi nove rohove galerii. Hospody
tady holt nejsou. Tak se dalo par basniku a vytvarniku dohromady a
pojmenovali jsme to "Ka Hui Na" (kde se muzou lidi setkat na rohu).
Zajimave, kolik toho muze havajstina vystihnout pomoci par pismen, coz? No,
tak jen tam Daniel vstoupil, bylo uz uvnitr plno a dost vedro a lidi se
hromadili venku a koukali dovnitr, tak pravil:" No, tohle je presne
Balbinka. To je zazrak!" Kde se tolik lidi vzalo? Tady to neni tradicni.
Snad ta politicka situace je tak strasna, ze lidi prahnou po poznani, ze si
to nemysli sami.
Precetla jsem tam tvuj Rad ztracene boty (v prekladu) a lidi to pohnulo k
poznamkam, ze k tomu uz posledni dobou nemame daleko. Svoboda slova a tisku
se musi branit. Jeden z nas je sochar jmenem Henry Bianchini, starej beat,
kterej navrhnul, abys sve fejetony vydal u City Lights Bookstore (Lawrence
Ferlinghetti). To je v San Franciscu, a je prosluly tim, ze jako prvni
vydalo beatove basniky (Kerouac, Ginsberg, Corso, etc. Co si o tom myslis?
Mam jim dat vedet?
Jinak probihal v Los Angeles cely tyden Book Expo America, tak jsem navazala
dalsi kontakty. Brzy se ozvu.
Bratrancova zena Jana z Budejovic mi napsala, ze u nich vedle v knihkupectvi
budes hrat a ze se pujde podivat. Zrovna tady u nas byli v dubnu na tri
nedele. Dostali v restituci dva mestanske domy v Ceske ulici hned vedle, tak
doufam, ze ti predstavi taky moji tetu Anicku, ktera je pohodova a ktera
zpivala tvou pisen Namest arcibiskupovi ve Vatikanu. Strejcek mi pomaha
dostat dedictvi po otci. Jezis na krizi v garazi je sest set let stary.
Taky pozdravuju Vlastu Tresnaka a jestli by to bylo mozne, dej mu, prosim,
moji e-meil adresu. Balbinum preju, aby se akce Osvobozeni Sv. Vaclava
podarila a aby si narod uvedomil, o co jde.
Diky za zpravy, denne posloucham tva cedecka a tesim se zase domu.
Ahoj Alexa (Jo, pribuzni mi rikaji Marta)
Odesílatel: A Amiourova
Datum: 2. června 2003, 6:08:55
Děkuju, mám jen asi 0,5 m červené krepové bavlny a pak samé vzorované
látky - to asi není k ničemu?
Kateřina Amiourová
Odesílatel: Miroslav Jonák
Předmět: Sv. Václav - drobný podnět k úvaze
Datum: 2. června 2003, 5:43:50
Ahoj Jardo !
Díky za fejeton... Proč ale (taky) píšu (kromě toho poděkování): já
jsem se shodou okolností chystal napsat na magistrát, (a to si Ti
tímto teď dovolím přenechat jako podnět k úvaze, neboť "víc hlav víc
ví", a Ty bys to přece jenom mohl udělat snáze a efektivněji...), aby
dali do pořádku jednu věc: všiml jsem si totiž, že na tom soklu pod
sochou sv. Václava, kde jsou v horní části ty bronzové nápisy, tak že
tam jsou mnohá písmena OLOUPÁNA (!!!) (asi z dob, kdy tam z různých
důvodů lezli různí lidé...), a vypadá to dost blbě, zvláště, když je
to na takovém symbolu, který si navíc leckdo fotí a tak...
Možná by to šlo dát nějak do souvislosti s tím, že "NA ŘETĚZY JE
MATERIÁLU A PÉČE VŽDYCKY DOST, ale na doplnění odstraněných písmen z
textu NEDEJ ZAHYNOUTI NÁM NI BUDOUCÍM (A NA JINÁ CHYBĚJÍCÍ PÍSMENA
ČI SLOVA) materiál (ani pozornost) NENÍ... (Jak se písmena a slova
přetavují v řetězy...)
Měj se hezky, když mi to vyjde, rád se stavím...
Ahoj Mirek Jonák (CAFÉ-TABÁK) (To se rýmuje)
P.S. Dal jsem inzerát do kulturního přehledu, ale zatím žádná sláva...
Odesílatel: Richard Řanda
Datum: 7. června 2003, 12:07:39
Pane Hutko, Vaše nadutost je neskutečná. V dnešních LN: " ... A ptají se toho beztvářného šedého publika. Tito lidé reagují jako ovečky a ....". O kom to člověče mluvíte, o ostatních občanech? Co jste potom Vy, lepší občan než ostatní? Myslím, že jste velký elitář a ubožák. Všechny Vaše desky právě letěly do koše, u mne jste skončil. Richard Řanda
Odesílatel: Stanislav Trsek
Datum: 8. června 2003, 22:03:06
tak co , podařilo se toho svatého na koni osvobodit, nebo je pořád
za tím řetězem, aby nikam neutek? posílám pár fotek. včerejší
koncert na krakovci byl na jedničku, krásná atmosfera, příjemné
prostření, díky. s.t.
Odesílatel: "Jiří Kubín"
Předmět: Dva na jednoho
Datum: 8. června 2003, 17:06:59
Dobrý den (noc) vážený pane Hutko.
Nedávno jsem Vás slyšel v rádiu v pořadu "Dva na jednoho". Nechal jsem si nějaký čas na rozmyšlenou a zůstal ve mně pocit, že jste se nemusel navážet do Nohavici a Čechomoru. Kumštýř Vašeho kalibru to nemá zapotřebí.
Jinak rád zůstanu vděčným příjemcem Vašich e-mailových fejetonů.
Pro dnešní akci u Sv.Václava držím na dálku palce.
Zdraví Vám i Vaší rodině přeje Jiří Kubín
Odesílatel: Oldrich Kundrat
Datum: 8. června 2003, 12:45:07
Vážený pane Hutka,
jsem ve stálém kolotoči a nestíhám nic, ani poštu. Ve středu se snad konečně dostanu na dovolenou, která "začala" v pátek. Pro dne pouze mnoho úspěchů s pokrýváním řetězu přejí Kundráti z Bělehradu
Odesílatel: havel00@pre.cz
Předmět: koncerty cerven 2003 + fejeton Baleni retezu
Datum: 10. července 2003, 13:59:22
Ahoj Jardo, myslel jsem si, léto...okurková sezóna, houby. Od sbírání okurek mě vytáhli Klaus a Dostál.Uměle nafouknutá "aféra" s Kinského 1,6ha půdy, na které se dá vystavět komín až do nebes. Dostál volá na poplach, Klaus svolává V4. Prostě nepřítel je na hranici. A oni ho musí dostat na hranici, hraničku. Nyní je zase řeč o katedrále....Ach ti zlí Němci, šlechta a klerikálové, však my si na ně posvítíme, komunisti nám ukázali jak na to. Nařídíme soudům (aniž bychom jim chtěli cokoli nařizovat), že náš názor (jejich) je pevný, ani muže ze závodu, ani haléř ze msty! Hlavně, že imunita poslanců a senátorů je opět odložena. Je mě Jardo na blití. Odpusť mým výlevům, ale musel jsem. Zdraví Přemek Havel.
Odesílatel: Hlísta Dušan
Předmět: poďakovanie
Datum: 7. července 2003, 12:27:33
Vážený pán Hutka, volám sa Dušan Hlísta, ročník 1946 rodák z Trenčína (handikapovaný kripeľ) a chcem sa Vám poďakovať. Bývam v Žiline od roku 1975, ale dakedy v roku 1977 ma priateľ študjúci v Brne právnickú fakultu naučil Vašu pieseň "Šetři a buduj" - vraj teda že od Vás. Patrila k mojim najobľubenejším (spolu s piesňou "Ja ně savjétskij, ja toľka ruskij, ja piterburskij anarchist, miňa zaňáli, v Sibír pasláli, za to što je ně kamuňist...") ale až teraz som si mal možnosť na Vašej webovej stránke overiť, že je to naozaj od Vás a že to nebol iba sen. Zlý sen bola "Havlíčku Havle", ale ako vravieval maďarský politik Béla Bugár "o tom potom"... Držím palec do ďalších piesní a bohužial ako mi bol napísal nebohy Karel kryl, keď som od neho chcel v roku 1994 napísať na obal platne Rakovina "A opět rejeme držkou v zemi" - on napísla "snad opět nerejeme držkou v zemi". Slovami Kurta Vonnehuta jr. "tak to chodí." sa lúčim a pozdravujem Vás
s úctou Váš občasný poslucháč Dušan Hlísta
|
|